onsdag 8 oktober 2008

21.55

vänner i nöd
vänner som har det svårt
en vän i behov av mitt stöd
en kram till karro!

JeppJepp, Inte min bästa dag ever men den kunde ha varit värre.
Började med att jag kom till skolan och skulle göra en uppgift på word, Sitter helt fridfullt och skriver, men plötsligt stängs hela datorn ner! (strömavbrott) Gah! ArgArgArg blev jag då, för jag var nästan alldeles klar med grejen. Hanna kom och trösta mig och gav mig en cigg. Först tänkte jag att jag inte skulle ta den eftersom jag lär sluta, men så tyckte jag synd om mig själv och täntke att jag faktiskt förkänade den, så vi gick ut och rökte! (dumt gjort) Kom in, och då funkar datorerna och jag hade faktikst turen m,ed mig endå, för tydligen så var min uppgiftsparad, men jag kunde inte skicka den för FCn funkade inte. SkitSkit. Jaja, en ganskalöjlig dag, värdelös dag, små berkymmer som blir stora! Allt blir ju vad mna gör det till ;)

Peace out n g'night!

Inga kommentarer: