lördag 7 januari 2017

Förra året

Så jag har ju liksom helt glömt att jag kanske bör skriva vart jag är, så det inte uppstår förvirring. Så jag är alltså för tillfället i port Macquarie som ligger i new south Wales. Har rest från Melbourne till Sydney och efter sydney hamnade jag här. Men först tänkte jag Uppdaterar lite mer om dagarna i Melbourne, även fast det nu var ett tag sen jag var där. Förra året liksom.
Det var fint väder om dagarna, fast kallt och blåsigt. Vi gick till The Shire, en minnes plats för alla hjältar som deltog i första världskriget. Utsikten var fantastisk och alldeles intill fanns botaniska trädgården som vi strosade ikring i.
Alltså. Titta bara! Så fint. 
I samma kvarter fanns också The national gallery of Victori.
Där tittade vi på lesbisk konst bland annat. 
På hemvägen såg vi denna McDonalds skylt och blev glada! Resten av kvällen spenderade vi på vårt hostels pub, precis som alla andra kvällar egentligen. 

Inga kommentarer: