onsdag 16 juli 2008

ehe, uppdatering.

Som ni kanske vet eller märker så har jag inte varit inne på "bloggat" speciellt mycket det senaste, men jag orkar bara inte. Så Enkelt är det. Men nu är jag här och då tänkte jag skriva en massa värdelösa saker om mitt nuvarande liv.
Det nyaste jag vet är att jag ska åka till Turkiet på fredag, hä blir fint dä ;D Synd bara att inte nån av mina kompisar skulle kunna få följa med, hade blivit lite roligare då, eller alltså om man tänker på hur mycket jag bråkar med min Pappi. Ajaa, that's life. I alla fall så har jag fått ett "jobb" nu, men jag vet inte om man kan kalla det jobb men, ska typ göra grejer hemma, typ som: Kratta kottar, såga ved, tvätta ur skafferiet, rensa stuprännorna.. hm, spännande va? ;D Lätt förtjäna pengar säger jag bara, wonderbart! ;D Ajaa, livet förövrigt flyter faktiskt på rätt braa, eller bra och bra, det går ju att dirkuteras. Heartache you know.. menne, nu är det bara 4½ vecka kvar på sommarlovet, sen när jag kommer hem från turkland är det bara 3 ;S shiiit, skola. Blir nervös bara jag tänker på't. Men jag slipper ju ialla fall Hedemora, eller alltså egentligen har jag inte nånting emot hedemora, eller jag hade i alla fall inte, men nu på senaste har jag blivit helt anti, vill verkligen flytta till en större stad. men det kommer, det kommer :D


Doorisftw @ the hotel in turkey-06

Inga kommentarer: