måndag 5 april 2010

Många hjärtan små

En ny vecka och första riktiga dagen på ett fint påsklov. Dock kommer jag bara kunna spendera
3 dagar i Sverige under det här påsklovet. För på torsdag, då bär det av till Kina!
Det är fortfarande helt obegripligt att vi ska åka dit, jag kommer nog inte förstå det förns den
första morgonen då jag vaknar upp i Kina, i min säng inne på hotellet och säger/tänker:
SHIIIT!
Jag är i Kina dude!

Jag längtar, kan inte säga så mycket annat om det.

De 3 dagar som jag faktiskt kommer spendera i Sverige kommer se rätt spännande och rofyllda
ut. För idag ska jag ut och äta middag med familjen och senare kommer jag förmodligen umgås
med antingen Elias eller min bästis Anton, men vi får väl se!
Och imorgon börjar dagen redan vi 9, för halv 10 ska jag och Karro iväg på visning av en
lägenhet på rusbogatan och dagen fortsätter med ansökningar om jobb och likande.
Men till kvällen blir det nog en härlig LAME(=Lii-Hanna, Angelica, Martina, Erica) kväll,
som spsenderas i Garpenberg. Fina, hederliga, älskade Garpenberg som jag har saknat!
Ja, sen är det ju bara en dag kvar innan jag åker och då ska jag väl försöka säga hejdå till
alla nära och kära som blir kvar i Sverige, och detta avsked ska ske utan tårar ;)

Ja, det var allt jag hade och säga för den här gången. SMELL YOU LATER GUYS!

Inga kommentarer: