måndag 2 augusti 2010

5 sanningar

Jag har lovat mig själv att alltid vara ärlig, så här kommer lite ärlighet och sanning.

- Jag älskar mat! tar jag en tugga ska jag ha en till, tar jag en portion ska jag ha tretton till:
jag är bottenlös.
- Ofta när någon säger något härmas jag, säger detsamma efteråt bara för att få smaka på den
mening eller ord som hon/han slängde ur sig.
- När jag köper kläder provar jag dom sällan, jag plockar på mig lite och sen tycker jag det blir för
mycket att prova, så jag hoppas på det bästa, betalar och går därifrån nöjd.
- Jag anser att lycka bara är en känsla, inget man kan sätta ord på. Man känner när man är lycklig,
men man kan inte säga vad det är som gör en lycklig. man bara känner det.
- Jag älskar att snickra! Pyssla och sy är också kul, allt som är kreativt är roligt och innerst inne
vill jag bli snickare eller någon slags konstnär, men något måste ha gått snett eftersom jag valde
omvårdnadslinjen. Huh. Hur tänkte jag?

Inga kommentarer: