fredag 1 oktober 2010

Hon ville inte dö, men hon ville ändå..

Den sjukt obeskrivliga boken.
Går inte att beskrivas. Kan säga:
Den var bra, men det fanns inget
posetivt med den, allt är ju bara så
skrämmande! Okej, om man ska göra
det väldigt beskrivligt så handlar boken
i helhet om just hon som skrivit den och
hur hon kämpar med sin ångest och
hennes liv som hon beskriver som näst
intill trasigt. jaaa.. that's it.
Hon har föröskt ta självmord en gång.
misslyckas. Hon planerar ett sista i
slutet av boken (boken är som en dag-
bok typ..) men man får aldrig veta hur
det slutar, om hon lyckas eller miss-
lyckas. Men såååååå googlade jag
hennes namn
och det visar sig att hon lever.
och det sägs att hon föröskt begå
självmord fler gånger än 2 nu och inte
lyckats. Hur länge ska man
behöva kämpa tills man
faktiskt lyckas?
Boken var bra. jag lovar. men, Skrämande.

Och jaaa.. jag är inte duktig på att
recensera böcker och inte filmer för
den delen heller. Påstår inte att jag
föröskt med det nu heller, men det jag
förösker komma fram till att ALLA
måste läsa den. inte för att den är bra,
utan för att den är viktig.

Inga kommentarer: