onsdag 1 december 2010

klad chey

Jag kan säga att Tradera is not a bad thing! Jag vann igår två jätte braiga auktioner, helt oanvända grejer för
näst intill ingenting! Oh, helt oanvända jodphurs skor för 100 riksdaler är väl inget att tacka nej till när dom
i en vanlig butik kostar en förmögenhet? Och ett par hm.. Ptjaa, hur ska man förklara dom? Ett par
kängor/sneakers/boots typ för 71 riksdaler. Visst är jag väl lite små elak då jag går och köper någonting till mig
själv (som jag dessutom har tusen av) när julen börjar närma sig? I agree with myself. MEN! det känns ändå
som det var evigheter sen jag köpte skor och ni vet; ett missbruk är svårt att vänja sig av vid! +att det är helt
OK att unna sig fina och varma skor nu när tossingarna blir så kalla om dagarna att man tror att dom ska gå av!
 

























Dessa är två av de senaste anhängarna till Familjen-shoe. De rosa sneakersen fick jag för 20:-
 på röda korset och de gråa för 199:- på Din sko (även i butiker är jag bra på att hitta rätt priser)