onsdag 9 november 2011

Day 13 – This week

 Den här veckan har Svea varit på låång besök. Men nu är hon hemma och jag kvar. Ensam.
 Jag har också haft tid att ta mig hem till Tallkåken där mina barnsben blev till spiror. Där hittade jag
min gamla smyckesask som är något barnslig och rosa. Men mitt guld och mitt silver
fick ett lite exklusivare hem. 
 Och väl hemma passade jag på att ta en titt i MITT rum. Jag saknar. Men jag känner inte igen.
 Till min upptäckt hör också att ingen har tvättat spegeln där the greatest är inskrivna och kommer förbli.
 Lite bilder har tagits på Svea. 
 Lördags kvällen (5/11) spenderade jag tillsammans med mor och svärmor på kyrkogården. Där 
hälsade vi på gammel farmor och gammel farfar.
create avatar
Jag räddade en fjäril ifrån kylan. Som Tim sedan brutalt mördade. "Fjärilar är lömska, Erica!"
Och jag har skapat två hårband i ren frustration. I tell you; Stickning är den bästa terapin. 
Sen där emellan har en massa andra saker också skett och blivit gjorda, men inte dokumenterat.
Tyvärr. Så vi får se hela detta som en liten sammanfattning av en hel vecka i mitt liv.

Inga kommentarer: