måndag 4 februari 2013

Från igår till idag


Jag och Svea för ett år sen.
-
För ett år sen hade jag precis bott i min lägenhet i en månad, var stolt hyresgäst, i sällskap av
 en bulldog. Vädret ute var iskallt och vi båda höll oss mycket inne. Just den här dagen (4 feb) var jag
på födelsedagsfest och hade precis virkat klart min första matta, som också var själv födelse-
dagspresenten.
-
Nu ett år senare bor jag hemma igen med mor, far, storasyster och lillasyster. Livet i sig ser
ungefär likadant ut, det är dock inte lika kallt. Men det är fortfarande födelsedag, Så grattis
önskar jag min allra käraste vän Karoline och alla andra som också råkar har födelsedag idag.
-
Själv ska jag jobba natt och mjukar upp mig själv med en film och lite virkning. Är nästan
helt färdig med en matta igen, som säkert kommer synas här om några dagar. Tills vidare får ni ta
hand om er och varandra. Pussar!!

1 kommentar:

Anonym sa...

aaaalskling! Tomt utan dig pa min dag... Saknar dig! Och alskar dig!
Alskar din blogg!! :D:D PUSSAR