lördag 7 juni 2008

Weei ;DD

Ja, Har hänt mycket nu, som jag egentligen inte orkar berätta om, men jag har väll inget val antar jag?

Ialla fall så "campade" vi med klassen måndag-tisadag. HA! Det var spännade!
Blev ihjäl skrämd sjuhundrasjttioelva gånger den natten, Freddan och Tobbe gjorde så jag och alex pinka i byxorna, HAHA. nej, men dom skrämde oss skaplig mycket.
..Och jag och Alex låg vakna i 22h och bara glodde upp i taket och lyssnade på winges vilda snack om glycos och bäversafari i vildmarken. haha, Han är Klockren! Puss på det :D
Hann i alla fall sova i 2h. ;D

igår eller den 5 juni så vare skolavslutning, så nu har jag sommarlov SOMFAN!
Klassfest hade vi också. Var fan den roliaste festen jag nånsin har varit på tror jag, men endå sorligast, eftersom det var sista kvällen med klassen ;( hmm, tråk. Me jag tänker i alla fall försöka hålla kontakten med de flästa, och det känns gött :D
Ni är underbara och jag saknar er redan, fan, patetiskt, det har bara gått en dag sen vi sågs ;/ HAHA. Love ya folks!
<3

peace out!

Inga kommentarer: