lördag 31 maj 2008

Karnivall.

Kom nyss hem. Har spelat fotboll (Match), Vi förlorade, men vad spelar det för roll när jag ändå vet att mitt lag var bättre? Bra jobbat brudzzzz ;)
Anyway, Sova hos Tim inatt och i kväll blir väll så att vi sover hemma hos mig, Mys ;*
fast innan vi ska sova så är det så att vi ska till Avesta på Karnivall (Stavas?) Ska bli kul.
Jag åker dit med Tim, såklart, Adam och Angelicamupp. Synd bara att mina andra två muppar inte ska följa med ;/ Men men, så är det ibland, man kan inte få allt man önskar sig, eller hur?

Åh, är så irritera på den där människan alltså. Kattis berättar allt om honom och man bli bara så jävla lack på't ( inte på kattis alltså, utan Honom) . Alltså ofta en 17-18 årig kille går på en tjej som är 13-14, Ha! Det ligger ju för fan utanför naturen att vara tillsammans med någon som bara går i 7;an lix, iofs så är dem väl inte tillsammans då men, det kanske dem blir, vem vet.. Sjukt är det i alla fall, tycker jag då..
Det är en annan sak om man är över 20 och har en flickvän/Pojkvänn som är typ 30, det spelar ingen roll för mig, för då är man ju faktiskt vuxen och mogen i hjärnan, för hoppningsvis ;)
Haha, oj, vad jag sitter och skriver en massa strunt, fast det är väll vad en blogg är till för eller? Heheh,. aja, ska väll typ hoppa in i duschen nu, men vi syns! <3


Sommar ;*

Inga kommentarer: