fredag 3 oktober 2008

10.49

För första gången är jag själv i basgruppsrummet, ganska tråkigt är det, men skönt på samma gång. Kom precis ifrån keramikrummet, har lix lekt med lera och min "skulptur" blev bättre än vad jag trodde. Men det brukar oftast vara så, för antingen klankar jag ner på mig själv och tror att jag inte kommer att lyckas, och det är då jag verkligen lyckas och så finns det de gångerna jag verkligen tror att jag kommer klara allt, å det jag gör kommer att bli super bra, men då har jag alldeles för höga förväntningar, i alla fall jag misslyckas varje gång jag tänker för långt och för högt.
Menmen, det är väl bara jag i den stora världen med stora drömmar.

Sista dagen i skolan är det också, eller alltså innan vi får helg och det är ju inte helt fel med helg.
Så jag har lagt upp en "plan" med karro hur vi ska spendera våran helg.

Fredag:
  • Skola
  • handla jacka
  • äta
  • sen bär det av hem till karro och då blire mys (:
Lördag:
  • Sova
  • äta
  • åka till Karro
  • Dra på fest eller nått liknande
  • Sova
Söndag:
  • Vaknaa
  • Åka till säter på km
  • ?? sen har vi inget mer planerat. fullspeckad helg ya know ;)
I alla fall.. Jag är hungrig och bara väntar på att Amanda, Micwil och Frida ska komma med mina matlåda, mmmmmmumma :) ..OCHOCH om dem glömmer den, tänker jag gå och gråta floder inne på äckel toan.

liksom på tal om ingetting så läste jag mitt horoskop imorse och jag lär säga att det stog hyffsat spännande saker, alltså tro inte att jag kommer dö eller nått för det stod det inte, så ni kan var lugna.
Nej, men det stod en speciell grej, och jag inbillar mig bara om att det handlar om det jag hoppas på. För nu är jag trött på att vänta och jag är trött på att behöva tänka på det hela tiden, har för tusan gjort det sen i slutet av det här sommarlovet, Så ja.. Det är väl dax att få någonting sagt eller?

no one's gonna love you when you're old
Thats what they told you better stay young baby
No one's gonna care when you are gone
So if you're done you better die young baby

Inga kommentarer: