onsdag 22 oktober 2008

20.43

Det är inte så lätt alla gånger.
Vet inte riktig hur jag ska göra för att det ska bli bra, så att alla blir nöjda.
Det kommer ialla fall sluta med att någon blir sårad, om jag gör rätt för alla
andra så blir det jag och så borde det bli, är inte riktigt den personen som tycker om att
såra människor på det här sättet, sina människor, vännerna är dom man inte ska såra.
Karro, du är mitt stöd. Du är min bättre halva eller vad man nu säger, det jag fösöker fömedla är att det jag är mest rädd för är jag ska såra dig, missta dig eller vad som helst, men jag tänker aldrig låta det ske, inte självmant eller så, Jag behöver dig hela tiden!
ingen jag känner ska bli sårad på grund av mig nå mer, ska ta tag i det jag har och behöver!

nuh happy days anymoe, ya know.

Kymani, Luuuuuuuuuuuv!

Peace out man!

Inga kommentarer: