onsdag 15 april 2009

Lov, underbara lov

Det här lovet har (än så länge) varit
det bästa lovet någonsin.
Eller, nu blev det lite överdrivet.
Trots att jag inte gjort något spec
så har jag haft det grymt bra!!

Onsdag:
Lekte med lii-Hanna
flummade lite på stan.
Torsdag:
Myste med Karrobby hemma
hos migggggg.
Fredag:
Lekte med Moa
och drog sedan på fest
Lördag:
Åkte till Falun för att
se Prop Dylan.
Sov kvar i Falun med,
Hanna, Isak, Johan och Anton.
"Livet, det är galet"
Lördag:
Myste i solen (still in Falun)
med Hanna och de andra 3 tidigare nämda
Söndag:
Fortfarande i Falustad,
Med Hanna och isak.
Måndag:
Jag och Isak begav oss hem.
Lekte sedan senare på kvällen med
karro, Johan, Anton och Linnea.
Sov med de3 första ovanstående.
Tisdag:
Lekte med tre ovanstående
Onsdag:
Lekte med Sara och en snabbis med Linnea

You see, inget ovanligt har hänt lixx(:
Jag antar att spänningen beror på vilka jag har
vart med!

Men nu ska jag dricka lite te och mysa.
Pyss.

Inga kommentarer: