onsdag 1 april 2009

This is my war

Om du ändå vore död.
Det skulle underlätta.

Att sluta rölka funkar halvt som halvt.
Har inte rökt alls så mycket som jag
trodde själv att dte skulle bli.
Min käre boss Lii-Hanna har hållt koll
på mig och satt upp strickta regler
för vad som gäller.

Idag är det ett sånt häringa "upptackts" möte
för fotbollen, om man alltså ska fortsätta spela i sommar
eller icke. Jag är inte där som ni kanske förstår,
och jag antar att min sommar kommer att blir fotbolls lös.
Men sånt är livet. Jag kan ju gotta mig åt att det finns
människor som fortfarande gillar sport
(jag gör det också, det är bara dte att jag är lite blyg).

Annars då..

Skit korv i min låda vill jag lova.
Jag önskar att DU vorde död!!
livet suger och sen dör man,
så va fan, Varför inte dö nu på en gång
lille vän??

Jag hoppas att det gör ont i dig med.





Inga kommentarer: