fredag 8 maj 2009

I love the way you freakin' it, mama!

Ja, veckan har gått fort som tusan!
Dock har jag fortfarande ett "jobb"
att sköta, alltså.. praktiken!
Den går great och jag gillart.
Lixx, jag är hellre i Hedemora och
flänger runt med roliga damer
än sitter i skolan och dregglar av
uttråkning. Nej, kul har vi trots allt!
Dem är faktiskt rätt så bitska de gamla
tanterna och farbröderna!
"Ååh, det glädjer mitt gamla hjärta!"
Gullisar! Att sen komma tillbaka till skolan
känns inte alls som en höjdare.
menmen, det är så det får bli, men som tur är
det fortfarande 3 veckor kvar till dess.
Så alla tanter och farbröder får stå ut med mig
ett litet tag till!

Idag har jag i varje fall varit tröttast i världen,
och så har jag sucktat efter saker jag inte kunnat fått.
Eller saker och saker kan man väl inte säga precis,
men sucktat efter något har jag!
Ont i ryggen har jag haft också, hela jävla dagen!
Lekt med Sara och Linnea har jag med. hihi.
Men imon blir det hard workwork och sedan marknad
med mina bästaste and thats just great! wuuuuj!
anyway, nu ska jag freakaaa lite mer till min musik
och dansa galet innan jag går och lägger mig.
He, det har typ blivit som en ny kvällrutin.
Förut var det at ligga och be till Gud om värdelösa
saker som jag nu kan säga att jag skiter
ganska skarpt i. Jaja, allt har ju sin tid.
Undra vad nästa rutin blir?

Hot child in the city walkin' round
looking pretty!
playas call me chibby
fuck pitty!!

Inga kommentarer: