torsdag 14 maj 2009

Mr Music taught me.

Har inget viktigt på hjärtat,
men jag kände att mina fingrar
behövde något att göra och att
sitta och knappa på tangenter är
superduper bra träning, or something.
Men nu har jag kört igenom en av mina
dagliga kvällsrutiner. DANS!!!!
Fats dock blev det inte en 2h dans eftersom
mia madre har gått och lagt sig och det är inte
alls ett plus att trycka på med dunk musik och shit.
Nej, inte ok och inte uppskattat.
Nu har jag bra rökning och tandborstning kvar.
JappJapp.

Imon då lär jag iaf duscha mina kära vänner,
annars kommer antagligen ingen vilja vara med mig.
hehe. Sen ska jag tooook plugga!!
Jag ska först och främs jobba matte, sen så lär jag
också börja på min uppsatts eller vad man kallar det.
Jaaa, och nu har mer än halva tiden av praktiken gått.
Not good, not good! Jag gillar ju det här.
THIS IS AWESOME JU!!!!!!
Jaja, nu ska jag kila ut på en bus.
Pussandpeace!

Inga kommentarer: