torsdag 20 augusti 2009

I'm just sayin'

Nu har hela 2 dagar gått sen skolan
började och jag lär då säga att det är skit!
rakt igenom.

för det första så finns ellinore inte kvar ju,
och det är himla tråkigt.
för det andra så springer jag runt och städar hela
tiden, men efter bara 5sek blir det lika stökigt igen.
Vart finns min städhjälp?
Aja, det är ju inte det ända, finns
en massa små detaljer som jag inte riktigt pallar
ta upp. (men dom är nog egentligen viktigaste...)

jag förväntade mig att det skulle bli roligare än såhär,
men om jag ska vara ärlig så tror jag allvarligt att
jag är påväg tillbaka till 5 klaseen.
Alltså, jag har ett år av rent helvete att se fram emot.

Hm, bortsett från skolan då..

The voice var helt fantastiskt!
sjöng, dansade och njöt,
tills någon i publiken slängde ut
tårgas mot oss som stod längre fram.
Panik och kaos blev det då, kan jag lova!
resten av sthlm-helgen var också helt ok,
jag och linnea slappade men hade ändå
super kul, like iiiit.

På Fredag (I morgon) så flyttar min kära
syster, finns både för och nackdelar med det.
Fördelarna är att man slipper dom taskiga
kommentarerna som jag tröttnat på för länge sen,
man slipper snålheten och drottningen av att inte
följa den gyllne regeln.
nackdelarna är att det komme bli tomt,
man kommer inte få se henne lika ofta,
mamma kommer väl antagligen bli
depressed eftersom ett av hennes favorit
barn försvinner ut i vuxenlivet.

wellwell. thats all foxx.
slänger upp några bilder från sthlm(: peace!

Inga kommentarer: