onsdag 12 augusti 2009

Sit down if you want to.

Vilken dag!
Har varit iväg med Sara, Mamma och hennes
2 muppiga vänner på Pärlan (second hand
affär i Gustafs) och köpt octroligt mycket roliga saker.
Jag har alltid underskattat loppisar och liknande,
har typ alltid tyckt att det varit pinsamt att gå och
köpa beggade kläder, men nu har jag faktiskt ändrat
inställning till det. Har hittat tusentals fina saker,
dock köpte jag väl inte precis tusentals saker men
jag köpte mycketmycket fina grejer.
Dock vare min fina mamma som betalade nästan allt.
Tack gullis mamma!!
Det ända jag köpte själv var en tröja från HM, som dock
var ifrån barnavdelningen, men passade mig perfekt och
ett par vita klackskor. Dock var klackarna trasiga, men det
skulle bli enkelt och billigt att fixa sa mamma.
De grejer mamma betalade åt mig var en kavaj, strumpbyxor,
en tunika, en klocka, ett par tygskor, en liten portmonä/väska
och en gullig liten tygväska. Jag är mer än jätte nöjd!
Och för några dagar sedan när jag och Tim handlade födelsedags-
present till mamma så hittade jag också 2 fina halsdukar/scarfar
på röda korset här i stan. Oh, jag gillar tamme tusan loppis,
sen får väl alla pessimister döma mig hur mycket dom vill.

Eftersom jag inte har uppdaterat mig speciellt mycket så kan jag
lika gärna berätta nu vad som har hänt de senaste veckorna.
För bara några dagar så for jag, Linnea och Tim Uppsala reagge festival.
Det var jätte kul! Fick se Junior Kelly, collie Budds, Don Carlos och
min allra käraste idol KY-MANI MARLEY!!!
Jag och Linnea lyckades ta oss längst fram i publikhavet och jag lyckades
sträcka mig så långt fram så att jag tog på hans underbara händer då
han hoppade ner och var bara n¨gra centimeter från oss i publiken!
AWESOME! En av de lyckligaste moments på hela sommaren!

På fredag så blir det att resa iväg igen, föär då ska nämligen jag,
Linnea, Simone och Karro ner till stockholm och gå på
the voice, vilket kommer bli superkul!
Sen efter det kommer min sommar var lugn, eftersom det bara
blir 2 dagar kvar på den då skolan börjar nästa vecka,
det kommer nog också bli kul I hope.



Inga kommentarer: