onsdag 30 december 2009

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jafan, det gjorde jag
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope
4. Dog någon som stod dig nära? Njeee
5. Vilka länder besökte du? non ;'(
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Fler roliga stunder
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Ptjaa, egentligen vill jag komma ihåg alla dagar på Peace and love, men tyvärr är dte lite dimmigt, men jag tror att jag alltid kommer minnas 16 december
8. Vad var din största framgång 2009? Mina betyg kanske
9. Största misstaget? OJ! finns nog allt för många!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? hade magsjuka och urinvägsinfektion
11. Bästa köpet? ALLA FUCKING JÄVLA SKOR!!!!!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Ciggaretter
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina fina vänner; Mupparna, Linnea, Karro, Anton, Isak, Sara, Tim, Frida och säkert en massa fler :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? ironic - stay with me och alla låtar med labyrint
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag lär nog ha varit gladare, elelr mindre förvirrad i vilket fall
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag önskar nog att jag gått på fler festivaler
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ptjaaadu..?
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen enbart eftersom stora syster var magsjuk, senare på kvällen åkte jag hem till familjen Goodholm/Anttila
19. Blev du kär i år? Jajamensan!
20. Favoritprogram på TV? Grey's Anatomy
21. Bästa boken du läste i år? Bakom stängda dörrar
22. Största musikaliska upptäckten? Prophet Benjamin
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En dator
25. Något du önskade dig men inte fick? Får alltid det jag vill ha ;)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag umgicks med mupparna, Karro och Anton
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? öhhm, slö?
29. Vad fick dig att må bra? Mupparna, Nötterna, Tim, Anton, Henke, Isak och Frida
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ky-mani Marley, Matisyahu och promoe
31. Vem saknade du? Razzel och Tim
32. De bästa nya människorna du träffade? Henke, Isak, Anton, Matte, Amanda

Inga kommentarer: