måndag 14 december 2009

What a lovely day!

Dagen började perfect!
Sov som ett litet barn på bussen tillsammans
med Moa som lyssnade på musik.
Hon klev dock av vid haraldsbo så jag fick inte sällskap hela
vägen, men mer än halva om man säger så.

Sedan när jag kliver av vid Kristine kom jag på att jag skulle
fika med programrådet. Lena hade bestämt att vi skulle mysa
lite nu när lovet närmar sig och nu när vi fått uppehållsytan klar.
Dock har ju inte jag och Frida medverkat så mycket, men dom
tyckte väl att vi också förtjänade lite fika (dock kom ju inte frida)

Eftersom att inget "ordentligt" fik var öppet gick vi till ett hotell
och käkade hotellfrukost! och vad fan är bättre än hotellfrukost?
Tyvörr åt jag inte så mycket eftersom att magen sa stopp efter
2 mackor, äggröra, 1 kopp te och 1 kopp kaffe. Men ja, jag tyckte
det var trevligt ändå eftersom stämningen var mysig och allt sånt.

Min dag kan nog inte ha börjat bättre! är dessutom snart klar med
politik uppgiften som vi fick förra veckan :) Så jaa... lovet kommer
snart och det är ett välförtjänt sådant (;

Ska nog plugga lite mer nu, så smell you later ;*

Inga kommentarer: