fredag 19 november 2010

Day 01 – Introduce yours myself

Ja. Dom flesta vet ju vem jag är eftersom jag vet att det till störst del är mina närmaste som läser bloggen men
jag tycker vi kör ändå:

Mitt fullständiga namn är Erica Lovisa Norman. Jag bor i Hedemora, en unken liten håla med inskränkta
människor som ligger i Dalarna, men som tur är så studerar jag i Falun på Falufri, omvårdnadsprogrammet.
Tanken jag hade när jag valde omvårdnad var först och främst att jag ville bli barn psykolog, men efter en tid
kom jag på hur mycket jag egentligen avskyr barn och nu tänker väl många; Hm, va? hur kan man avsky barn? Bra fråga. JAG KAN ALLT! jaja. Jag valde att inte hoppa av för jag kom på att jag sedan kunde läsa vidare  till socionom, men även där ändrade jag mig ganska fort, min ursäkt till det var för att jag hatar människor med problem, jag har tillräckligt med problem själv så varför ska jag ta hand om andras för? Ja, ni kanske tycker att jag låter som ett svin, men jag tycker människor med problem och skit är jobbigt, så varför socionom? Nu när jag har sagt vad jag ogillar kanske jag borde nämna något positivt, något jag tycker om.
DJUR! yeppyepp, jag älskar djur. Själv så har jag två hundar; rottweiler och en fransk bulldog. Och en katt
såklart, Mulle. Hm. ptjaaa. jag bor hemma, med min mor, far och lilla syster. Min stora syster bor i Blekinge
PGA studier och är ambitiös och duktig. What else? Jajo, jag har en pojkvän sen 5år tillbaka och 4 muppar
sen ca 4 år tillbaka. Nu vet jag inte mer vad jag ska säga förutom att jag att jag inte vet så mycket mer om
mig själv, det finns säkert någon annan där ute som har en massa meningar att lägga till om mig, men inte jag.



























And here you have me guys :D

Inga kommentarer: