fredag 19 november 2010

Day 02 – Your first love

Ja, första kärleken. Den är alltid lika fin, oavsett. Men min första kärlek (för mig) var helt underbar och som
alla vet så är jag och min första kärlek still going strong. Jag och Tim blev tillsammans 16 december 2005 och
har varit tillsammans sen dess, till och från. Jag var 13 år och han 15 när vi träffades och under hela den tiden
var allt väldigt pinsamt, blygt och klumpigt. Vi skrev söta meddelande till varandra på lunar som mest
innehöll, orden och meningarna; Kjamizzzzz, du är sötast, Jag älskar dig (efter bara en dag tillsammans) osv.
Nu är vi mer som helan och halvan, vi gör det mesta ihop och det är inte lika pinsamt längre. Men visst var
det finare när man var helt nykär, trots att det var klumpigt och allt blev väldigt fel flera gånger om? jaaa, gud!
En fin och hållbar första kärlek hade/har jag iaf och det är väl något som är himla positivt iaf? :)
..................Bilden till vänster är tagen på skolavslutningen 2007 och den andra är tagen vintern 2005


Inga kommentarer: