onsdag 2 mars 2011

Day 11 – Your siblings

 Jag har två systrar, en äldre och en yngre, vilket i sin tur gör mig till den mellersta. Vi alla tre är väldigt olika,
men vilka syskon är inte det? Min stora syster är två år äldre än mig och studerar i högskolan nere i Blekinge,
så visst saknar jag henne väldigt mycket. Hon kommer hem då och då, men inte tillräckligt ofta. Så himla tråkigt
med tanke på att jag och Sara är ganska lika på ett olika sätt. Vi bråkar aldrig, förutom när vi har druckit, 
Vi gillar att gå på Second hand båda två, men vi köper alltid olika saker gentemot den andra, Bådas pojkvänner heter Tim. haha, Inga större likheter, men det är alltid svårare att sätta ord på dem. Cajsa, den yngsta är  precis 2 år yngre än mig och henne älskar jag självklart lika mycket som min stora syster. Dock är vi ofta ganska sura på varandra, eftersom hon inte kan hålla sina fingrar i styr och ska alltid ner på min rum och haffa mina kläder, smycken eller väskor. Man får med andra ord aldrig ha något ifred, men å andra sidan så bor hon hemma och jag har alltid tillgång till iaf en av mina underbara systrar. Mer ord än dessa finner jag inte. Jag älskar mina systrar oerhört mycket (även fast det inte syns alla gånger) och det kommer jag alltid göra. Oavsett vad <3

Inga kommentarer: