tisdag 22 mars 2011

Starkare band finns nog inte..


En helt ok dag med skola och sånt tjoffs avslutades och blev en helt fantastisk dag!Tog mig hem efter sista lektionen och där, mitt på hallgolvet sitter något så vackert som en liten apa till hund. hihi.Nu tänker jag spåra ur och bli dum; Svea är (trots sin fetisch för andra djurs bajs och sin envishet) det bästa som finns! Mer ord finner jag inte. Men iaf, där på hallgolvet satt min lilla ap-hund och det var ju för hennes skull jag kom hem. Så det var bara att ta största godispåsen, koppel, hund och skor för att njuta av det fina vädret och bästa sällskapet. Men nu, efter att hon har ätit/slickat/luktat/rullat i hästbajs och dylikt gör hon sig förtjänt av en tvätt. Så en stor puss till min  älskade ap-bajs-hund och alla er andra, så syns vi väl snart igen ;)

Inga kommentarer: