måndag 30 maj 2011

excuse me while I light my cigg.


Den här gången ska jag inte säga något om tiden, blir fortfarande så irriterad på mig själv när jag ännu en gång finner mig i samma situation. Framför datorn, när solen skiner ut. Jag borde inte sprida sådan härlig skit anda, när jag ändå inte alltid lever upp till det själv. Blää.

Jag gör så onödiga inlägg ibland och det här är ännu ett av dom sortens inlägg. Haha.
Det ser fruktansvärt fint ut ute. Jag måste ta mig ut och gå tror jag. Dock blir det så förvirrat att gå runt i sin hemstad som man inte känner igen längre. Med åren verkar det som att staden har förvandlats på nå vis. En gång i tiden var det det ställe man hatade men man ville inte lämna den på grund av kompisarna. Nu, idag upplever jag det mer som ett ställe som egentligen har en ganska fin miljö, ett helt ok nattliv (iaf under helger), mysiga källarlägenheter m.m. Men nu är det på grund utav människorna (som kanske en gång var dina kompisar) man inte vill bo här. Åhja.

Nu kommer Timmie hem.

Inga kommentarer: