tisdag 7 juni 2011

Time is just a number

Solen skiner. Jag har fläckiga ben. Viktoria gick precis ifrån basgrupps rummet, så nu sitter jag här ensam.
Jag kan som vanligt inte låta bli att fundera på allt "Det där". Det med stort D, som jag tänkte på precis innan john blund tog
med mig på en resa ut i universum. När man tänker efter är det så mycket bekvämare på många sätt och vis att bo hemma. fördel nummer 1: Det finns nästan alltid mat hemma. 2: Man har någon att umgås med när man
kommer hem 3: man får sina kläder tvättade 4: Någon håller lite småkoll på en. Sådär så att saker och ting blir
gjorda. Jag saknar just de. Att ha någon som håller lite koll på en. Som påminner en om saker som man förmodligen
glömde precis när man fick reda på det. Så, I love you mum and dad och tack för att ni har haft lite småkoll
på mig, det kanske inte hjälpte alla gånger, men utan er hade jag varit väldigt förvirrad.

Inga kommentarer: