tisdag 26 juli 2011

Jag hörde dig sjunga, men mer än så kommer det aldrig att bli

Ja, ännu en fullspäckad arbetsvecka. I dont mind. Är ute på mitt älskade favorit ställe i Vikmanshyttan och jag
vill nästan inte åka här ifrån om dagarna, så bra trivs jag!

En lägenhet lyckas jag inte hitta, men mitt dröm boende ligger mig nära till hjärtat och jag ska hitta Den
lägenheten med stort D om jag så ska leta tills jag dör! Vill stadga mig, vill ha ett liten fågelbo att kunna kalla
hem, vill kunna ta dit Svea och mysa i min, min egna säng, vill kunna bjuda gäster och grannar på kaffe och
kanske en liten stänkare? Men det kommer. Jag måste bara ha lite mer tålamod och vara lite mer jaktlysten.

Men för så länge får jag skatta mig lycklig som faktiskt får bo hos världens bästa Timmie, som jag älskar.

1 kommentar:

stärnerla sa...

Fick en liten orgasm när jag såg bilden på sovrummet. GALET!