måndag 29 augusti 2011

20 vackra ting...

Jag är tacksam över i detta läge;
1. Alla fina, gula löv som ligger på backen
2. Att få sakna något/någon, vilket gör att man uppskattar det/den mer
3. Tims lägenhet (som snart kommer bli vår, tillsammans)
4. Mysiga mornar med en varm och mjuk människa brevid
5. Loppisar, second hand och auktioner där man kan hitta små men även stora ting som fögyller dagarna
6. Tända ljus i höstmörkret
7. Älskade och fina Björkgården, som gör det lättare att tro att vuxen-/arbetslivet är ganska härligt
8. Ben Harper och hans underbara musik
9. Min nya kamera
10. Vänner, familj, pojkvän och husdjur, vad vore en dag utan er?
11. Min flongboard och alla fina åkturer vi haft ihop
12. Lille Alwin som kom till världen i Juli frisk och fin
13. Min elefantsamling som snart ska få komma hem till Tim och göra succé
14. Hösten regn och åskväder
15. Nattliga pormenader i lilla Hedemora
16. Mamma och pappas stöttningar igenom åren
17. Möjligheten till utlandsresor med sol, äventyr och kultur ombyte
18. Varm och skön nybäddad säng med dunkuddar och duntäcke
19. Inspiration som man får på internet via bloggar, lookbook och tumblr som väcker mitt kreativa sinne
20. Att få hålla fina kompisar i handen!

Inga kommentarer: