torsdag 4 augusti 2011

God morgon!

Jag fuckade upp min dag helt och hållet genom att sova till klockan två. Inte bra. Och inte nog med det
så ljög jag. Drog en av de fulaste och dummaste lögnerna någonsin. Men det är bara mig det kommer
straffa i slutändan och det får jag väl äta upp.

Jag tänker iaf själv gå och leta på det perfekta stället att sitta och deppa på (är en sån dag idag) och
kanske till och med köpa med mig choklad, det är bra depp-ätar-godis/mat. Senare idag ska jag nog
också bege mig upp på expert och se om det finns att köpa film till någon av mina fina babes.
rotade igenom alla lådor hemma och hittade min gamla analoga kamera som jag vid något tillfälle budat
in på en auktion. Och senare under gårdagen hittade jag en kamera på pärlan för tio riksdaler. Så jag
är himla nöjd ialla fall.

Inga kommentarer: