lördag 3 september 2011

Nothing like home

I och med att jag inte har haft så mycket som en enda möbel ifrån mitt rum i Tims lägenhet tycker jag att
vi kan fastställa att jag inte har flyttat in än. Jag har bara varit på ett långvarigt besök och bestämt mig
nu såhär 7 månader senare för att flytta in med hela konkarongen. Tanken, eller förhoppningarna låg ju
på att vi skulle lyckas hitta en billig två att dela, men det blir sällan som man tänkts sig så.. Det är bara
att göra det bästa av situationen och tänka på alla tusenlappar vi kommer spara bara genom att bo i en
etta på 55-65 M2 för bara fjuttiga 2000+ kr. Men att gå från mitt till vårt är inte lätt.

Snart kommer älskade Mor och plockar upp mig. Får se hur många kartonger det krävs för att packa ner
ett nittonårigt liv.

Inga kommentarer: