söndag 26 februari 2012

The travelers friend

Igår anlände vi äntligen till Österriket och det heliga blodet. Vi bor i en lägenhet på tre rum ovanför
världens sötaste tant/kvinna som tros vara sugen på pappa, tills vi insåg att hon hade förlovningsring
och man för den delen också. För informationens skulle vill jag bara berätta att jag har rökt 7 cigaretter
på hela två dagar och inte en ända idag. Är det meningen att jag ska krypa ur skinnet och upp i rövhålet?
Gaah. Mitt temprament är på bristningsgränsen.

Autobahn för den delen var en kaaaaatastrof. Fanns näst intill inget att titta på förutom snygga bilar vsom
hinner köra om innan man ens har hunnit säga wow. Det skedde en trevlig sak under resan på autobahn
och det var när vi skulle stanna för att äta. Ett heelt basketlag satt vi borden brevid och när dom vara
klara och skulle resa sig upp fick jag se det trevligaste på välldans länga. Tighta, värlformade och
vältränade rumpor! MUMS! Till saken hör också att alla var suuuuuuper långa. MUMS!

Imorgon tar vi över backen, alla feta tyskar bör se upp annars blirom manglade! Pusss

1 kommentar:

Johanna sa...

Vill du ha fler besökare på din blogg?
Var då gärna med i min tävling om att bli veckansblogg :)
http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/february/26-februari-2012-veckansblogg.html#comment