lördag 16 april 2016

The perks of being a housekeeper

Så.. Jag skulle väl påstå då att jag fick jobbet. Har provjobbat tre gånger nu och det är ingenting som är särskilt svårt, men inte heller något som är riktigt kul. Men det är ett jobb och ganska skaplig lön. 
Igår och idag fick jag även uppleva fördelarna med detta jobb! Igår städade vi ut klarna och det som folklämnat kvar efter sig får vi ta! Haha, tänkte jag och hittade jätte mycket! Det bästa var nog den oöppnade champagne flaskan som jag efter jobbet delade tillsammans med två utav dom svenska tjejerna som också jobbar på Gilligans. 
Efter jobbet idag fick vi ta exakt vad vi ville ifrån "lost And found" hörnan som dom inte hade gått igenom på länge. Himmelriket tänkte jag! Packade väskan full med grejer, bland annat ett par vita converse i min exakta storlek. Lycka liksom. 

Inga kommentarer: