fredag 3 februari 2017

The perfect trio

 Äntligen hemma i Cairns igen! Att säga hejdå till Blake i Airlie Beach var svårt och sorgligt, speciellt efter dom tre väldigt fantastiska dagarna vi hade med hans familj. Vi alla var ganska dystra men dystrast var nog Blake. 
Och tyvärr kmr nog dom flesta bilderna framöver vara ganska så halv dåliga. Hade sönder min kamera på Australia day så nu fungerar bara kameran på framsidan.. 
Så vad händer och har hänt i Cairns dom senaste två dagarna? Inte mycket, om jag ska vara helt ärlig. Det regnar och regnar. Jag vill ut och campa, men det blir nog inget med det. Har sagt hejdå till en utav dom finaste vännerna jag jag skaffat här. Hon reste hem till Nederländerna igår. Catchat up med vår gamla room-mate Dion. Idag kanske det blir en vända in till stan. Vem vet..  Det är fredag och allt kan hända! 

Inga kommentarer: