onsdag 19 november 2008

18.32

De senaste två veckorna har jag:
-Förlorat 2 vänner.
-blivit bestulen på ett par leggins
-Hittat något jag inte borde ha hittat
-Gjort något jag inte borde
-Tappat förtroende för 3 personer
-fått ett chockande verklighets slag i magen

Appapp.
och imon har jag redovisning, undrar hur många som kommer komma dit och undra omm det finns någon som vet mindre än mig?
om jag bara kunde hitta mina papper så kanske jag har en liten chans att få G i alla fall. Men jag orkar varken lägga ner enegi eller bry mig. Fast det skulle ju vara lite kul om man blev godkänd, men vi får hoppas på att jag knaske hinner träna lite på skiten imorgon, ha! Handlar om hjärnan föresten.

Annars då? Utöver skolan..
Jadu, pretty messed up right now. Men det är inte mig det handlar om enbart, det är mitt hjärtesnörp!! Angelica, egentligen vill jag inte säga nått sånt där töntigt som alla fjortisar säger till sina andra fjortiskompisar, men nu är jag väl tvungen. Hjärtat, jag finns alltid om du behöver stöd/råd allt sånt som jag egentligen inte är bra på, men för din skull ska jag försöka, för jag Älskar dig!

Själv då..
Hm. orkar inte med skolan men jag måste kämpa på för nu är det MVG jag vill ha, fast nånting jag hellre vill göra är att sovasovasovasova!! Jag vill bara sova bort resten av livet, eller så vill jag gör anågot kul hela tiden, skit i alla tankar, men så kan man inte göra, för man utgår från sina tankar, ALLTID!!

Men helgen, den ska ialla fall bli finnemang hoppas jag. Mupparna på Fredag kanske och sen blir det väl nått annat kuligt på lördag. Henke, Karro, Sara? Något kul. Fast en sak är redan inplanerat, eller jag har planerat och om det skiter sig så är det väll så antar jag. Men du ska fan på smaka på min medecin sen så kanske du inser något bra!!! Fitta-a-a-a-a-a-aaa!

Enough now, Peace!

Inga kommentarer: