onsdag 5 november 2008

23.02

Varför fortsätter jag?
Varför sätter jag inte stopp åp mig själv?
Allt det jag gör, eller inte gör rättare sagt blir bara fel och det är jag som lider.
Jag är tillbaka på precis samma ställe jag var för ett år sen, it makes me angry.
Jag borde göra något åt det här, jag faller för lätt, sen sitter jag däär, ingen som ser och DU, har inte ens tid för mig, means jag lägger ner hjärta och själ på att allt ska fungera. Damn, Jag borde skaffa mig en hobby eller nått! Fuck 'em and fuck u. Det här suger, och ju mer jag tänker destå argare blir jag, och det suger ännu mer. För det finns ingen att ta ut ilskan på, finns inte ens någon i världen som läser det här heller, fuckers! Kill 'em!!
Och skol fan också, pallar inte. Har pluggat nu idag, vad blir det för betyg i det då, hmmm. låt mig gissa.. G!!!! Fitta. Bara för att jag inte har en "out standing" personlighet, auuuuugh! Det här sugersugersuger. Och jag vill inte sova heller, för när jag väl är trött och ska föröska sova, så kommer varenda liteliten tanke som stör mig upp i huvudet, och det tar timmar för mig att somna, dittdittdittditt fel! dra åt helvete... aughhhhhh. Varför gör jag så här mot mig själv, du är en jävla hjärta-slitar-pundare and I hate it, hate 'em, Hate you! du skulle kunna slita ut mitt hjärta, utan att bry dig, utan att känna något, bara sliiiiiiitaa ut det och se slänga det i närmaste papperskorg, Fittnylle!!!!!!!!!!!

Det enda posetiva är att Sara-Babe kommer hem på fredag natt <3

Inga kommentarer: