torsdag 4 juni 2009

Hey, I know this song!

Du fick för stor del av mitt liv,
jag kunde inte andas till slut!

I morgon blir min kära stora syster fri,
hon tar nämligen studenten.
Så det blir det Party med familj, släkt och
annat liknande. Hel mys!
Sen blir dte utgång!! Yeahyeah!

För övrigt så är jag som vanligt helt
tom på ord och vet inte alls vad jag borde
berätta som möjligen kan vara intressant.
jajo, det är ju sommarlov snart!!
Måste taggatagga inför peace and love och
öva in en massa braig musik!
Fast höjdpunkten med Peace and love lär
ju vara att Immortal technique och Gentlemen kommer!!
Ihhhhk. Galet!
"Now the devil follows me everywhere that I go
infact I'm sure he's standing among one of you at my shows
and every street cypher listening to little thugs flowe
he could be standing right next to you, and you wouldn't know"
AAAAAAAAAAAH! I luuuuuv it!

Inga kommentarer: