måndag 8 juni 2009

I would like to face it.

En underbar låt, en underbar melodi
och en underbart röst!
http://www.youtube.com/watch?v=0ltAGuuru7Q
go look at that suckers!

Min dag har spenderats i Avesta 1h och i
fina älskade Hedemora, men min fina älskade
Angelicuttan! Jag har dessutom varit duktig som
en duktig människa! Jajo, jag hjälpte Angelica med hennes
rester i olika kurser, så lite av en lärare har jag varit idag
och som Angelicas lärare så lär jag säga att hon har varit duttidutti!

Justja! Efter Avesta så kom jag ju självklart hem
och då kände jag mig sugen för en filmfan och den film
som föll mig på läppen idag vad "never back down"!!
Var längesen jag såg den sist, men den var fortfarande lika bra!
I luuuuuv thaa movie! Porriga pojkar och fightfight!
Kan inte bli bättre lixx!

Alla som gillar svettiga, muskulösa manskroppar och våld
borde omedelbart se denna! Do it for fan!

Inga kommentarer: