torsdag 30 juli 2009

the last summerdays

Kom tillbaka efter att ha varit med min
underbara Martinamupp.
Hann dock inte umgås så länge eftersom
jag vaknade alldeles för sent och hon var tvungen
att göra en synundersökning så hon någon gång
kan börja med sitt körkort.
Men vi hann iaf ta en trevlig fika paus och glo runt
i Hedemoras alla butiker, hm.. öhm, alla värda då
menar jag. En titt in på bibloteket blev det också.

Jaja, nu är det i vilket fall inte långt kvar på sommarlovet.
Men jag har iaf hunnit fullplanerat det med härligheter!

Först och främst blir det HHH (Hedemora hiphop),
ett litet event i Hedemora, typ nå hiphop artister som
kommer och spelar på hökartorget. Hm?
Sen så tog jag och Tim ut våra efterlängtade biljetter till
Uppsala reagge festival, vilket kommer bli awesome!
Dock kommer vi bara vara där en dag, men det duger.
Eftersom att Ky-mani kommer dit så kommer jag iaf
kunna dö ganska lyckligt sen.
Sen så har jag ju också hunnit planerat in ett litet
änetyr med Bellan också, ridning i Grådö.
Var ju alldeles för längesen jag red. Iaf nykter.
Så den 14aug blir det lite ridning alltså och precis dagen
efter så ska jag, Linnea och simone (kanske sara?)
åka till stockholm på The voice och se artister som
Promoe, Pachanga och själklar DARIN!! haha.
Kommer också blir super, för jag är supersugen!
Pengarna kommer ju dock försvinna ganska fort,
eftersom man ska kunna supa och käka också.
Menmen, vad gör man inte för att få ligga på toppen?

Sen börjar skolan ja, den 18de, vilket jag faktiskt längtar
lite till eftersom att jag och Martina ska försöka söka
lägenhet och jobb typ.. Bli lite anständiga eller vad
man nu ska säga om det.

En till bra sak (aprå på ingenting) är att en väldigt
snäll människa, som antagligen gillar att strida emot
lagarna har tankat hela sex and the city serien till mig!!
Wey, har saknat den as hell(;

Aja, där fick ni smaka lite på mina komande sommardagar!

puss och peace, people!

1 kommentar:

Mattias sa...

Lovar att du inte dör av att tanka en serie. :)