måndag 17 oktober 2011

Att vara tacksam

Det är så skönt när jag känner såhär. När jag känner att hela "vuxenvärlden" stöttar mig och hjälper mig
att inte vara så nedrans arbetslös! Jag är så tacksam för den tiden jag har fått spenderat på björkgården, på
Munkbohemmet och på UtellUs, och ännu mer tacksam är jag nu när Soc har släppt in mig på barn och
ungdoms avdelningen. Så tack! Tack mamma och pappa som alltid stöttat och pushat, tack till cheferna
och den underbara personalen på Björkgården, Tack till viss personal på Munkbohemmet, tack till
personalen på Soc som tror på mig, Tack till Anna som lärt mig alla knep till en bra försäljning, tack till
bemanningen som jag har lärt mig att tycka om mer och mer och tack till mig själv!
Tack Erica, tack! Det är tack vare dig själv som jag står här idag.
Erica; Idag, igår, nu och för alltid kommer jag vara dig mest tacksam.

Inga kommentarer: