onsdag 26 juni 2013

Light on me

Mördarveckan har börjat, eller egentligen har den varit igång sen i fredags. Idag var min lediga dag och vad har jag gjort liksom? Jo: Sovit 4h efter att ha jobbat natt och sedan iväg för att träffa min 
"lilla person", som jag säger. För vad kallar man den man är kontaktperson till utan att nämna namnet?
Vi svängde runt med bilen lite här och där, ganska chill faktiskt. 
Hann därefter med en liten vända in på Erikshjälpen också, därefter 200kr fattigare och hemma hos Tim.
Men jag gillar att jobba, känner att jag har orken, viljan och drivkraften att ta mig framåt. 
 Har alltid, alltid älskat dom jobben jag har just nu, men det har en tid känts som om något saknats.
Så det känns verkligen fint att komma till jobbet och känna sig taggad, äntligen!
Visst är det lite små drygt på mornarna än men jag kommer över det. 
Men utöver jobb och sommar så drömmer jag iväg lite till hösten. Något vill jag göra, men vad?
Mycket, mycket sugen på ett litet hus på landat nu, och kanske ha en bit in på hösten. Men suget
att resa är kanske mycket större, jag vet inte.. Vill plugga också, och lära mig saker, typ som
att spela gitarr. Men livet är kort, sägs det. Jag vet inte om jag håller med. 
Och till sist va.. Pelefanten jag fick av Tim i födelsedagspresent förra månaden :)

Inga kommentarer: