fredag 21 juni 2013

Listans lista

Upprör dig
 1. Djuplågeri
 2. När dolk står i vägen, alltså.. står mitt i dörröppningen på ica, väntar på frugan typ, och fattar
inte att han blockerar vägen in och ut, hallå!?
 3. Personer som säger hons, doms osv.
 4. Negativitet 
5. Trångsynthet
 Gör dig glad
 1. Sommar och sol!!
 2. Oväntade äventyr
 3. Att få veta något nytt och spenande om andra, alltså glädjas åt andra
 4. Skor, skor, skor och sommarklänningar
 5. Resor, och framförallt resan till Ungern som blir av om en månad ungefär
Du älskar
 1. Min familj inkl. djur
 2. Tim och fina vänner
 3. Lediga sommardagar med en bok på stranden, ängen, balkongen, fiket eller vart som helst
4. Elefanter!!
 5. Att gå på loppis och second hand
5 favorti låtar just nu

1. SvartVitt - fånga dagen

2. Infected mushroom -  see me now

3. konshens - pull up to mi bumper

4. Tube and Berger - Imprint of plessure

5. Daft punk - Giorgio by moroder
Du gjort idag
 1. Vaknat
 2. Varit på kalas
 3. ätit jordgubbar 
4. läst två sidor ur en bok
 5. Gått runt med skor inomhus
Händer i helgen
 1. Fredag (idag) ska jag jobba 15-21, på kvällen nalkas det fest med antingen en stort gäng i utkanten av stan
eller med mina grabbar, natten är ung!
 2. Och både lördag och söndag fortsätter med jobb
 3. Blir det fint vänder på söndag ska jag nog ta mit första dopp
4. Och om vädret förbjuder så ska jag sitta inne och laga en massa kläder.

Inga kommentarer: