tisdag 11 juni 2013

Vår och sånt

 Jag vet itne vad det är, men min dator vill inte låta mig blogga på mizilla firefox.
Och när jag väl använder explorer, då kan jag inte ladda upp så många bilder som jag vill...
Men tre bilder, som säger ganska mycket.
Svea, på den första bilden, sitter nere på mitt ny-gamla rum, har fått tillbaka mitt flickerum,
där allt went down! Vi bor där nu, jag och Svea. Och all skit jag handlar på mig den senaste
tiden!! Var och varannan minut köper jag något, är det inte på loppis så är det på internet, typ som
H&M, tradera m.m. Borde ge mig själv köp stopp i sommar, vilket jag tänkt.
Ska baraaaaaa köpa ett par boots och ev en ny kamera!!!
Sista bilden, och förmodligen den finaste är på min kära mor då vi besöktet herrgården och
balen. Mamma fastnade så bra på kort den dagen, så hon fick fortsätta fastna lite till här
inne på mig blogg. puss

Inga kommentarer: