onsdag 5 januari 2011

Day 05 – Your definition of love

Som man brukar säga; Det är inte lätt när det är svårt. Men skönt när det går.
Just ett sånt tillfälle har vi nu. Det är nämligen inte lätt för mig att uppdatera och inte heller är det lätt att fölklara kärlek.

Men jag skulle vilja påstå att kärlek är en känsla och en upplevelse. Jag kan t.ex. känna kärlek för hela min sko-
samling, som jag så galet mycket älskar! haha. Sen kan jag också uppleva kärlek, vilket jag ofta gör när jag
handlar skor. Förklaringen känns lite ytlig, men jag försöker bara skapa en poäng (och visst är det så att jag
upplever kärlek när jag köper skor, jag ska inte ljuga). Saker som jag är ner-kärade i, stora som små;
Min fina Svea, min sko-samling, Tim såklart, 
mina muppar och vänner, 
min familj, min elefant-samling, mina
tofflor som jag fick i julklapp,
min långklänning jag köpte på mellandags-rean.

Som ni ser, man kan vara kär i mycket, och det är bara DU som kan bestämma själv vart
gränsen för kärlek och besatthet går. Kärlek handlar heller inte alltid om den känslan man
har gentemot sin partner, man kan vara kär i vad som helst (enligt mig) och det är (för mig) helt normalt.



Inga kommentarer: