onsdag 15 juli 2015

När någon annan ser mig

Att se bilder på sig själv, som man inte tagit själv, med sin egna kamera kan vara väldigt olyckligt men ibland också väldigt roligt. Hittade för någon vecka sen bilder på mig som lite olika människor har knäppt, men sedan aldrig visat för mig.  Jag skulle tro att det är pappa Tim som har knäppt dessa två.
I Australien är det verkligen en grej (kanske är det i resten av världen också) att posera med sin fångst. Ingenting som egentligen faller mig i smaken eller som jag egentligen bryr mig om. Men pappa Tim insisterade på att jag skulle posera glatt med dom två krabbor vi fångat upp den dagen. På den senare bilden försöker jag nog till och med på en lite farligare, modigare, vildare pose. Nailed it!! 
Denna bild är också ifrån vår semester vid sunset beach och det syns verkligen att detta är i börja av min vistelse här i Australien. Jag är blek, spinkig, mörkblond och lite tafatt. Men mycket har hänt sen dess! Kroppen och håret har väl typ bytt färg med varandra, är ljusbrun i hyn och blek i håret! Och mycket har hänt med min kroppsbyggnad! Har väl gått upp närmare 8kg sen jag kom hit, har fått större rumpa, armar, bröst och ben. När jag tittar mig i spegeln nu känner jag mig riktigt nöjd, vilket jag inte gjort på år och dagar. Himla fin känsla. 
Denna bild knäpptes för bara någon månad sen utav min kära vän Steve Rogers aka captain UK. Detta skedde under vår lilla tur ut till Uluru, kata tjuta och kings canyon. Skulle tro att jag vid detta tillfälle försöker ta en grym bild över mäktiga kings canyon. 

Inga kommentarer: