tisdag 25 augusti 2015

Me and my bff


Idag var väl mer eller mindre min och Lucindas sista dag tillsammans. För imorgon ska hon till dagis och på torsdag är mamma Kylie ledig igen. Så idag slog vi på stort! 

Vi hoppade in i Toyotan runt tolv snåret och körde ner till moranbah workers club för lunch. Det blev kyckling och bacon wrap för min del och chicken nuggets för Lucy. 
Utanför clubben stod det en mycket tjusig bil! 
Jag hade, dagen till ära, min allra soligaste och förggladaste klänning på mig! Men den åkte av någon timme efter lunchen för vi hade nämligen bestämt oss för att ta oss ett dopp i stadens allmänna pool.

Denna lilla tjej älskar verkligen att bada! Blir så exalterad i vattnet att hon får kallsup efter kallsup, men bryr sig inte ett dugg! Nu, efter bad, mys, kex och Mickey mouse club house, ska vi snart krypa i säng. Varken Tim eller kylie är hemma så vi passar på att dela säng, min säng. Så himla mysigt att både somna och vakna bredvid en varm liten tre åring. Vardags lyx! 

Inga kommentarer: