måndag 24 augusti 2015

The love of clothes

Kläder är ganska dyrt här och dom kläder jag har köpt än så länge har inte varit utav bästa kvalité. Men trots det har jag väl köpt på mig lite smått och gott! Det flesta plaggen har jag köpt på Target, vilket är en allt-i-allo kedja som har allt från böcker och godis, till kläder och leksaker. 
Ett utav mina absolut favorit köp än så länge är dessa magiska shorts från Target. Dom kostade mig 10$ vilket motsvarar ungefär 70kr. Glider runt i dom så ofta jag bara kan. Men som jag sa tidigare, kvalité är svårt att hitta och dessa shorts gick sönder efter första tvätten. Tur man är lite händig och kan sy! 
Två andra favorit plagg just nu är en grå bomulls klänning och en vit crop-tisha som jag haft i ägo i ca fyra år! Dessa två kommer dock ifrån H&M i Sverige, men jag gillar dom. Speciellt i kombination med varandra! Hårbandet är däremot köpt här i Australien, moranbah, i den så kallade cheap shoppen, även den dåliga selfiesticken jag använde för attcta dessa bilder är köpt där. I den butiken kostar nästan allt runt 1-5$. Score!!  

Inga kommentarer: