söndag 25 maj 2008

BirthDay(:

Yes, idag var det då min födelsedag. (: Den har varit helt okej, fast egentligen tycker jag det är helt onödigt att fra dem. Man blir ju bara äldre, det är väll inget att fira, det vore ju en annan sak om man blev yngre för varje år, eeeh, eller kanske inte. Men jag tycker man ska sluta fira födelsedagar efter att man fyllt 25, för då är man ju gammal. Tycker jag (:

...Nu undrar väll alla idioter som läser det här vad jag har fått? Hehe, Jag fick faktiskt en new mobile, Känns gött för jag har typ haft 5 olika telefoner sen i somras, anyway, jag fick också ett armband av Mammi, köpt i norberg, för er som ville veta ;) Sen så fick jag ett presentkort på "koppar saxen", så att jag kan ta hål i öronen.
Jag vet, alla tjejer typ föds med hål i öronen, men det gjorde inte jag. Så HA, Jag är unik ;)
mjaaa, vad fan fick jag mer?? jo, en STOOOR temugg , mmhm, av lillasyster (: Gött.

Ja ni, Angelica och Tim är dem som har hållt mig sysselsatt den här helgen dessutom.
Kul var det iag i Fredags. Jag och Angelica i Gberg. Haha, Älskar dig tjejen! (:
Puss Så Länge! ;*










Inga kommentarer: