onsdag 28 maj 2008

Muppar <3


Allt är och hellvete och allt går åt pipan hela tiden, hm, Icke kul.
Skulle vilja få tilbaka den där tiden då vi 4 vara ALLRA bästasteBästa vänner, för dom tiderna var helt fucking jävla underbara! Miss thooooose days ;/ Men Men,, Så som det ser ut att vara nu, tror jag endå att vi kommer att kunna lösa detta, men jag vet inte om det kommer bli som det var förut. Men viktigaste av allt är att vi löser detta, right?

Ialla fall.. Idag har jag varit ledig från skolan hela dagen, SOFT. Men jag åkte nerdit endå för att se om det fanns nån jävel som ville leka lite och siddu, det fanns det. Jag hittade Hannamupp, Angelicamupp, Tim och Johan. Vi strosade omkring lite på stan och käkade glass och grejer, det var mysigt. :) Tack för det! JaJa, snart ska jag i alla fall iväg och spela lite boll (dom farfar brukar säga) och jag undrar hur fan dte ska gå i den här äckelvärmen, men man ska inte klaga (egentligen) men fotboll och sån här värme går verkligen inte ihop :S Men vad faaaaan, idag SKA vi vinna brudzzzz :D hahahaha, aja. SKa kila nu och ta reda på några grejor.

Peace out.

TimmieBoy ;*

Inga kommentarer: