torsdag 29 maj 2008

fisk.

Hoj.


Jag är trött och bord egentligen gå och lägga mig,
Men jag har seriöst blivit beroende av den här jävla bloggen. Ha!
Ialla fall, FAN, använder den meningen för mycket!
Aja, idag har jag fiskat och det var kul eftersom det var ett sånt trevligt sällskap jag var i. (:


Min helg, Hm. den ser helt körd ut.
Min ekonimi, Hm, oxå körd. Fan!
Borde lära mig att ha bättre koll på pengar fritid och allt sånt, du vet!


Alltså jag har kommit på att det finns människor som verkligen inte har någon musik smak, och det är trist. Så, för er som själva tycker att eran musik är helt bajs, kommer nu välldigt braiga tip från moi!

Martina Jondo - raindrops
Kultiration - en timme kvar
Isasha - who jah bless
perfect - gold and green
alborise - kingston town
tanya stehpens - think it over



Nu ska jag gå och sova, pusshej!

Inga kommentarer: